среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 5.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів, яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.Хоча,мені здається,що треба тісно співпрацювати з батьками для контролю дослідницької діяльності учнів.
Ознайомилась із деякими законами правомірного використання інформації , як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом. Мені дуже знадобляться в практиці корисні посилання РЕСУРСІВ на офіційні документи щодо порушення авторських прав
Для того,щоб учнів  навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів взяла для себе деякі зразки їх аналізу .
Інформації дуже багато.Сприйняти і усвідомити в такому темпі дуже складно!

1 комментарий:

  1. Ви маєте рацію. Інформації дуже багато і усвідомитиїї за такий малий час важко. мабуть потрібно вибирати для себе що важливіше, а що більш другорядне.

    ОтветитьУдалить